×

Change Language

FI EN
×
×

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta

Liiku ja kohota kuntoa turvallisesti ammattitaitoisten fysioterapeuttien ohjaamissa ryhmissä!

ryhmäliikunta-aikataulu

 

 

 

  • Kahvakuula: Fysioterapeutin ohjaama kahvakuula-tunti, jossa kehoa kuormitetaan kokonaisvaltaisesti. Välineenä käytetään kahvakuulaa ja oman kehon painoa.
  • Aamupäiväcircuit: Kiertoharjoittelua, joka suunnattu senioreille. Ryhmässä hyödynnetään HUR-kuntosalilaitteita, jotka toimivat portaattomasti ilmavastuksella
  • Kuntosalicircuit: Kiertoharjoittelua, jossa hyödynnetään HUR-kuntosalilaitteita ja kehon omaa painoa
  • Tukea lantiopohjaan-kuntosaliryhmä Lantiopohjalihaksiston toiminnallinen harjoitteluryhmä. Tavoitteena tunnistaa, aktivoida lantionpohjalihaksistoa, saada tukea selän ja koko kehon lihastasapainon kehittymiseen. 
  • Äijäcircuit Oma kuntosaliryhmä miehille.
  • VOITAS eli voima- ja tasapainoryhmä on tarkoitettu ikäihmisille, joiden itsenäinen selviytyminen arjessa on vaikeutunut. Lihasten käyttäminen ja harjoittelu edistää laaja-alaisesti terveyttä, lisäävät liikkumisvarmuutta ja ehkäisevät kaatumisia. Ryhmässä toimiminen virkistää myös mieltä ja ehkäisee muistihäiriöitä. Ennen harjoittelua tehdään jokaiselle osallistujalle esitietokysely, testataan liikkumiskyky ja laaditaan niiden perusteella yksilöllinen ohjelma. Harjoituskerta kestää 60 minuuttia sisältäen alkuverryttelyn, harjoitusosion ja loppujäähdyttelyn. Voimaharjoittelussa kuormitusta lisätään säännöllisin väliajoin ja tasapainoharjoittelussa vaikeutta lisätään tasapainon harjaantuessa. Harjoitusjakson lopussa tehdään lopputestaukset palautteineen sekä ohjataan jatkoharjoitteluun.
  • Liikunta ja kehonhuolto raskausaikana: Lisätietoa tulossa pian!
  • Kuinka palaudun synnytyksestä?: Lisätietoa tulossa pian!

 

Tutustu hinnastoon

Hinnastoon